Verzenden & retourneren
Verzenden
Heb je een bestelling bij RIXT. gedaan? Super leuk!
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, zal deze beoordeeld worden door RIXT. Zodra jouw bestelling geaccepteerd is ontvang je hiervan een melding. Wij zullen jouw bestelling vervolgens verzenden, ook hiervan ontvang je een melding. Je kunt je bestelling volgen met een Track & Trace-code die je van ons ontvangt. PostNL levert jouw pakketje bij je af.
Retourneren
- Artikelen gekocht met korting kunnen niet geretourneerd worden.
- Sieraden kunnen niet geretourneerd worden.
Heb je jouw bestelling ontvangen en wil je iets terugsturen? Geen probleem!
Meld je retour binnen 7 dagen (inclusief weekend) aan via 'Mijn Account' op www.rixtheegsma.nl en stuur je pakket binnen 14 dagen (inclusief weekend) retour.
Heb je al een account? Volg dan onderstaand stappenplan.
Heb je een aankoop gedaan via een gastaccount? Maak een account aan bij 'Registreren' met hetzelfde e-mailadres waarmee jij jouw aankoop hebt gedaan. Volg daarna het stappenplan.
Stappenplan retourneren:
Stap 1: Meld je retour aan via 'Mijn Account'. Je account kun je vinden op www.rixtheegsma.nl.
Stap 2: Log in op 'Mijn Account' met je e-mailadres en wachtwoord.
Stap 3: Ga naar 'Mijn Bestellingen' en kies de order waarvan je een item(s) wil retourneren.
Stap 4: Kies 'Artikel retourneren' en volg de stappen.
Retouradres
RIXT.
Taanderij 3 - 11&12
8531 WD Lemmer
Wil je een andere maat en/of een andere kleur van het product? Bestel deze dan opnieuw op www.rixtheegsma.nl.
Verwerking
RIXT. zal uiterlijk binnen 14 werkdagen, nadat het product in goede staat retour is ontvangen, het betaalde aankoopbedrag (exclusief de verzendkosten) op je bankrekeningnummer storten. Indien je via een creditcardmaatschappij het product hebt gekocht is er een extra verwerkingstijd (ongeveer 3 dagen) het product zal via het betalingsysteem Multisafepay worden terugbetaald.
Heb je vragen/opmerkingen over verzenden en/of retourneren? Neem gerust contact met ons op!